Pengalaman OSCARS® Lengkap HBO ASIA Membawa 14 Penonton ASIA Ke “THE 88TH ANNUAL ACADEMY AWARDS”

HBO Asia, penyiar khusus Oscars®, membawa 14 penonton dari Malaysia, Singapura, Indonesia, Thailand, Filipina, Taiwan dan Hong Kong untuk menyaksikan permaidani merah (red carpet) secara langsung di acara “the 88th Annual Academy Awards”. Bersesuaian dengan glamor dan kegemilangan acara tahunan Hollywood terbesar ini, kesemua 14 pemenang peraduan “HBO’s 2015 Ultimate Oscars® Experience” akan dilayan bagaikan selebriti, tiba di Oscars® pada 29 Februari, berpakaian gaya “red carpet”, dan bersedia untuk menyokong pesaing Oscar® kegemaran, penyampai anugerah and penghibur pada acara tersebut, apabila mereka berjalan di permaidani merah.

Tujuh pasang penonton tahun ini sekali lagi akan berkemungkinan untuk memenangi peluang khusus seumur hidup mengalami Oscars® red carpet secara langsung pada tahun 2017, dengan semua perbelanjaan ditanggung. Penyertaan adalah hanya dengan menjawab soalan yang akan didedahkan semasa siaran secara langsung dan eksklusif acara Oscars® 2016 pada 29 Februari 9.30 pagi. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.hboasia.com/oscars.

Astronaut Mark Watney (Matt Damon) finds himself stranded and alone on Mars, in THE MARTIAN.
Astronaut Mark Watney (Matt Damon) finds himself stranded and alone on Mars, in THE MARTIAN.

THE 88TH ANNUAL ACADEMY AWARDS akan ditayangkan secara langsung dan eksklusif di HBO / HBO HD (Astro saluran 411 / 431) merentasi pelbagai skrin pada 29 Februari, bermula dengan OSCARS® RED CARPET ‘LIVE’ pada jam 8 pagi (siaran ulangan waktu perdana pada hari yang sama, jam 7 malam), dan THE 88TH ANNUAL ACADEMY AWARDS ‘LIVE’ pada pukul 9.30 pagi (siaran ulangan waktu perdana pada hari yang sama, jam 8 malam). Majlis anugerah ini juga boleh dinikmati secara langsung dengan Astro On The Go. Penonton juga boleh saksikan pada bila-bila masa menerusi On Demand (OD).

Krew media sosial HBO Asia dan hos Janet Hsieh akan melapor secara langsung dari permaidani merah Oscars® 2016 yang gilang-gemilang, di platform media sosial HBO Asia. Dan pada pertama kali, laman mikro HBO Asia (www.hboasia.com/oscars) akan menampilkan rakaman temu bual belakang pentas dan rakaman eksklusif untuk laman web.

SANJAYSSUPERTEAM_001

Dihoskan oleh Chris Rock, Acara Tahunan Anugerah Academy ke-88 akan diadakan di Dolby Theatre® di Hollywood & Highland Center® di Hollywood. Penyampai Oscar® dan penghibur lain yang baru diumumkan adalah Morgan Freeman, John Legend, J.J. Abrams, Sacha Baron Cohen, Henry Cavill dan Dave Grohl.

Penyampai dan penghibur Oscar® yang diumumkan sebelum ini termasuk:

Patricia Arquette

Abraham Attah

Cate Blanchett

Emily Blunt

Louis C.K.

Steve Carell

Priyanka Chopra

Common

Russell Crowe

Benicio del Toro

Chris Evans

Tina Fey

Jennifer Garner

Whoopi Goldberg

Ryan Gosling

Louis Gossett, Jr.

Kevin Hart

Quincy Jones

Michael B. Jordan

Lady Gaga

Byung-hun Lee

Jared Leto

Rachel McAdams  

Julianne Moore

Olivia Munn

Dev Patel

Eddie Redmayne

Daisy Ridley

Margot Robbie

Jason Segel

Andy Serkis

Sarah Silverman

J.K. Simmons

Sam Smith

Charlize Theron

Jacob Tremblay

Sofia Vergara

Kerry Washington

The Weeknd

Pharrell Williams

Reese Witherspoon 

IKUTI HBO ASIA:

www.hboasia.com/oscars

www.facebook.com/hboasia

Instagram: @HBO_Asia
Twitter: @HBOAsia

#HBOAsiaOscars16 

Check Also

The Rock Emperor Penang Chapter Sukses Hiburkan 8,000 Penonton, Wings Bakal Bawa Konsert Ke Pantai Timur

Spice Arena, Bayan Baru, Pulau Pinang menjadi saksi 8,000 peminat rock pulang dengan senyuman selepas …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *