3000 Orang Peminat Banjiri Stadium Negara Untuk Saksikan Jonas Brothers

Walaupun hujan pada sebelah petang hingga konsert bermula tidak mematahkan semangat hampir 3000 orang peminat untuk menyaksikan Jonas Brothers di Stadium Negara.Muncul sekitar jam 8.50 malam, tiga anak muda tampil segak bergaya dengan diiringi tujuh pemuzik. Mereka membuka tirai persembahan dengan lagu When You Look Me in the Eyes.

Jonas Brother menyuntik adrenalin keterujaan peminat dengan dendangan deretan 25 lagu hits dari album pertama hingga terbaru. Joe dan Nick menyanyi sementara Kevin memperlihatkan kredibiliti bermain gitar sepanjang persembahan.Antara lagu-lagu yang dinyanyikan oleh mereka ialah Who I AmParanoidGotta Find You, BB Good, Last Time Around, Lovebug, SOS.Mereka mengakhiri persembahan mereka dengan lagu hit iaitu Burnin’ Up.

Jonas Brothers Live In Malaysia dianjurkan oleh by Wonderland+. Terdahulu, konsert ini dimulakan dengan persembahan opening act oleh penyanyi-pelakon Amerika, Anna Maria.

 

[nggallery id=112]

 

Check Also

Bekas Anggota Dolla, Syasya Selamat Bernikah

Susulan pengumuman pengunduran Syasya daripada kumpulan DOLLA, Universal Music Malaysia dengan sukacitanya berkongsi khabar gembira …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *