Drama Pretty Little Liars Musim Ke 2 Kembali Di 8TV

Dan begitu kata pepatah – “Jangan sekali-kali mempercayai seorang gadis cantik dengan rahsia hodoh.” Gossip hidup subur di tengah-tengah kereta mewah, pakaian berjenama dan ditiup kepada gaya rambut kesempurnaan, di bandar eksklusif Rosewood. Dipenuhi dengan misteri, skandal dan tipu daya, orang-orang yang berdusta Pretty Little di 8TV Oktober ini. Drama satu jam berdasarkan siri terlaris buku. Dalam satu musim, kita bertemu 4 orang gadis 16 tahun wanita, Aria, Hanna, Spencer dan Emily diuruskan dengan selepas kehilangan misteri Alison kawan mereka yang terbaik dan kematian, mereka percaya rahsia mereka telah selamat selama-lamanya, sehingga mereka mula menerima mesej diancam daripada seseorang yang bernama “A” yang seolah-olah untuk mengetahui butir-butir yang paling peribadi mereka. Ini bukan maklumat biasa, ini adalah butir-butir yang mengancam semua mereka.

Sertai Pretty Little Liars  musim ke 2, setiap hari Khamis, bermula 11 Oktober 2012 pada 10:30 malam  di 8TV. 8TV juga di Channel 708 Astro. Juga  Catch Up di www.8tv.com.my / www.tonton.com.my atau ikuti kami melalui www.facebook.com/8TVfb, www.twitter.com/8tv, www.youtube.com / 8tvaddicts atau tangkai kami pada instagram @ 8TV.

Check Also

Hitman Solutions Bawakan ‘ARIJIT SINGH LIVE IN MALAYSIA’ Dalam Sebuah Konsert Istimewa Di Axiata Arena

Syarikat penganjur konsert terkemuka, Hitman Solutions, bekerjasama dengan penganjur dari Australia, Cinestar Events, untuk membawakan …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *