Perfume Paradise Tampil Sebagai Penaja Utama Havoc Food Festival 2024-2025

Havoc Food Festival, karnival makanan terkemuka di Malaysia, bakal kembali dengan edisi ke-37 bermula 24 hingga 27 Oktober 2024 di Dtempat Country Club Sendayan, Negeri Sembilan. Kali ini, festival tersebut menerima sokongan baharu apabila Perfume Paradise tampil sebagai penaja utama bagi penganjuran 2024-2025.

Memasuki tahun kelima penganjuran, festival ini kekal dengan matlamat asalnya untuk menjadi hub makanan premier bagi usahawan Bumiputera. Program tahun ini akan beroperasi dari pukul 11 pagi hingga 12 tengah malam.

Ketua Pegawai Eksekutif Perfume Paradise, Nur Afiqah Amran berkata, “Kami berbesar hati menjadi penaja utama kerana melihat usaha karnival ini selari dengan matlamat kami untuk membantu golongan usahawan Bumiputera berkembang dengan perniagaan mereka.”

Festival ini turut akan mengembangkan sayapnya ke Sabah buat pertama kali melalui Havoc Tour Sabah 2024 yang akan berlangsung di dua lokasi:

  • SICC Kota Kinabalu (30 Oktober – 3 November)
  • Kompleks Sukan Sandakan (6 – 10 November)

Encik Faizul, Ketua Pengarah Urusan Havoc Event & Management, menegaskan bahawa festival ini bukan sekadar karnival makanan biasa. “Pengunjung boleh terlibat dengan pelbagai aktiviti yang dianjurkan sama ada bersifat riadah atau pengisian rohani,” jelasnya.

Antara program menarik yang bakal berlangsung:

Program Hiburan:

  • Havoc Games Show (25 Oktober, 9 malam) – menampilkan Azza Elite, Vicha Saywho dan Daud Latah
  • Podcast “Our Next Guest” Live bersama moderator Dynn Norahim dan AI Sulong (25 Oktober, 9 malam)
  • Havoc Berselawat dan Qasidah Perdana (26 Oktober, 9 malam) – featuring Sheikh Imran Angulia dan Ustaz Bashir Mohammed Azhari
  • Persembahan istimewa oleh KuCAIMARZ, Jelly Belly dan Asfan Shah (27 Oktober, 9 malam)

Festival ini turut dimeriahkan dengan kehadiran selebriti dan influencer terkenal seperti Ojen Aiwahh, Azza Elite, Reen Rahim, Qistina Raisyah, Syura Badron, dan ramai lagi.

Mohd Safwan Shari, Ketua Pegawai Operasi Perfume Paradise, turut mendedahkan bahawa syarikat itu mempunyai perancangan jangka panjang bersama Havoc Event & Management. “Kami bakal menjalin banyak kerjasama pada masa akan datang dan mempunyai pelbagai rancangan perniagaan bersama sepanjang tahun 2025,” tambahnya.

Orang ramai yang berminat boleh mengunjungi festival ini di Dtempat Country Club Sendayan, Negeri Sembilan dari 24 hingga 27 Oktober 2024. Masuk adalah percuma dan festival ini terbuka kepada semua pengunjung.

Check Also

Datuk Seri Rossa Menjadi Perintis Usanita Entertainment: Melonjakkan Industri Kreatif Tempatan

Industri kreatif Malaysia menyaksikan satu lagi pencapaian penting apabila Usanita Entertainment, cabang terbaru Usanita Sdn …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *