Konsert Rock Kapak 2 Bakal Menggegarkan Panggung Asia Kuala Lumpur

Peminat muzik rock tempatan bakal dihiburkan dengan konsert yang dinanti-nantikan iaitu “Konsert Rock Kapak 2” yang akan berlangsung pada 28 Disember 2024 di Panggung Asia Kuala Lumpur. Konsert ini dijangka bermula pada pukul 8:00 malam.

Penganjur konsert ini ialah Penganjur Faith Music dan Rittam Music yang akan membawakan beberapa kumpulan rock terkenal tempatan. Rockkapak Band akan tampil sebagai persembahan khas pada malam tersebut, bersama-sama dengan kumpulan-kumpulan hebat seperti Gamma dan Gravity.

Konsert ini turut menampilkan penampilan istimewa daripada Joe dari Rockers dan Omie dari Soul O, yang pastinya akan menambahkan lagi kemeriahan konsert tersebut.

Tiket konsert berharga RM100 untuk kategori masuk am boleh didapati melalui beberapa wakil jualan yang telah dilantik:
•⁠ ⁠Mentari Merah (019-2407994)
•⁠ ⁠Chip Malaya (019-6947784)
•⁠ ⁠Epain (017-2494273)
•⁠ ⁠Linda Hatta (019-2333435)

Konsert ini mendapat sokongan daripada beberapa penaja termasuk 72 Hunting, AR Production dan beberapa penaja lain yang turut sama menjayakan program ini.

Peminat muzik rock tempatan dijemput hadir untuk menyaksikan persembahan yang dijangka akan menghiburkan dan membawa nostalgia dalam arena rock Malaysia. Dengan barisan artis yang hebat ini, “Konsert Rock Kapak 2” dijangka akan menjadi salah satu konsert yang tidak boleh dilepaskan oleh peminat muzik rock tempatan.

Check Also

Konsert ‘A Night With Sumandak Stars – Ceritera Hatiku’ Menghimpunkan Bintang Kelahiran Sabah

Orange International, sebuah syarikat penganjur konsert terkemuka di Malaysia, telah mengumumkan konsert istimewa yang bakal …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *