Bintang Drama ‘Queen of Tears’ Kim Soo-Hyun Bakal Meriahkan Sambutan 10 Tahun CUCKOO

Peminat-peminat drama Korea di Malaysia bakal dikejutkan dengan kehadiran pelakon popular Kim Soo-Hyun di Pesta Muzik CUCKOOTOPIA, sebuah konsert mega anjuran CUCKOO International sempena sambutan ulang tahun ke-10 syarikat tersebut.

Kim Soo-Hyun, yang terkenal dengan watak-wataknya dalam drama popular termasuk “Queen of Tears”, akan membuat penampilan khas di Surf Beach, Sunway Lagoon pada 16 November 2024. Kehadirannya akan menambah seri kepada barisan artis tempatan yang hebat termasuk ikon muzik Malaysia, Dato’ Sri Siti Nurhaliza.

Pesta muzik berbilang bahasa ini dijangka akan mengumpulkan lebih 18,000 penonton dan akan menampilkan persembahan dari pelbagai artis popular termasuk Jaclyn Victor, Phei Yong, 3P, Priscilla Abby, Siti Nordiana, Joe Flizzow, Tomok, DOLLA, Firdhaus, dan Bunkface.

Pengarah Eksekutif dan Ketua Pegawai Eksekutif CUCKOO International, En. Hoe Kian Choon berkata, “Pesta Muzik CUCKOOTOPIA adalah cara kami berterima kasih kepada rakyat Malaysia yang telah menyokong kami sepanjang dekad ini. Kami telah memilih barisan artis berbilang bahasa untuk memastikan semua lapisan masyarakat dapat menikmati sambutan ini bersama-sama.”

Peluang Memenangi Tiket

Peminat yang ingin menghadiri konsert ini berpeluang memenangi tiket melalui pelbagai cara:

  1. Peraduan ‘Beli CUCKOO Menang Kondo’ yang menawarkan peluang memenangi unit apartmen servis
  2. Permainan dalam talian GrabbyBara yang dibuka sehingga 11 November
  3. Peraduan fotografi kreatif di lokasi paparan khas CUCKOO
  4. CUCKOO Carnival di Central i-City dari 6-10 November
  5. Peraduan-peraduan khas dari rakan media seperti Astro, ERA, MY HITZ, dan GOXUAN

Pencapaian Syarikat

Sambutan ulang tahun ke-10 ini menandakan pencapaian penting bagi CUCKOO International yang telah berkembang pesat sejak penubuhannya pada 2014. Syarikat ini telah mencatatkan hasil melebihi RM1 bilion selama empat tahun berturut-turut, dengan hasil terkini sebanyak RM1.117 bilion pada 2023.

Sehingga Ogos 2024, CUCKOO International telah mengembangkan rangkaiannya kepada lebih 470 cawangan di seluruh Malaysia, dengan 271 kedai fizikal dan disokong oleh lebih 11,000 pekerja. Syarikat ini juga mencatatkan 1.1 juta pesanan aktif setakat 31 Disember 2023.

Untuk maklumat lanjut tentang CUCKOOTOPIA dan aktiviti sambutan ulang tahun ke-10 CUCKOO International, orang ramai boleh melayari https://www.cuckoo.com.my/10th-anniversary atau mengikuti akaun media sosial rasmi syarikat di Instagram (@cuckoo_official) dan Facebook (@CUCKOOInternational).

Check Also

Konsert ‘A Night With Sumandak Stars – Ceritera Hatiku’ Menghimpunkan Bintang Kelahiran Sabah

Orange International, sebuah syarikat penganjur konsert terkemuka di Malaysia, telah mengumumkan konsert istimewa yang bakal …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *