Aksi Berani Kat McPhee dalam Tab Mandi

WOW!!Seksinya.Ia adalah sesi photoshoot Katharine McPhee dengan majalah GQ keluaran Mac, depan. Jika dulu ia seorang yang manis ayu tetapi sekarang telah berubah kepada seorang wanita seksi.

Semasa sesi temuramah Kat dengan GQ, beliau mempromosikan drama muzikal lakonannya iaitu “Smash”. Kat juga mendedahkan rahsia serta pesanan kepada para lelaki sejati supaya menonton drama bersiri terbitan NBC yang semakin hit.

Sebab pertama: Kalau biasanya si perempuan selalu buat sesuatu demi lelaki. Kini tiba masanya anda (lelaki) lakukan (tonton “Smash) demi buah hati anda.

Sebab kedua: Kata Kat, dia faham kenapa kaum lelaki tak suka tonton Glee sebab siri tu banyak sangat adegan menyanyi- dah nama pun musical show kan… Tapi siri ni lain! Paling banyak pun ada tiga lagu jer untuk satu episod.

Sebab ketiga: “Okaylah, apa kata kalau macam ni, di episod ke-5 nanti, saya akan buka baju. Gerenti rating naik, kan! Nak tahu betul ker tidak saya buka baju, kenalah tonton Smash!”- Katharine McPhee.

credit to GQ dan mD

 

 

Check Also

BAZAR RAMADAN HABIB Bermula 22 Sehingga 24 Mac 2024

Sebagai persediaan hari lebaran yang bakal menjelma tidak lama lagi, HABIB berkongsi keterujaan untuk menyambut …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *